Linaduygu sabah 7-8 gibi kalkıyor zaten kahvaltı sonrası dışarıya bir çıkıyoruz, uykusuna kadar. Gelip rutinleri yatırıyorum yorgun olsa, uyku belirtisi verse bile en az 1 saat yatakta dönüyor. Uyuyoruz, kapat gözlerini kızım diyorum. Uyumıycam, kapatmıycam, kalkcam… 1 saatin sonunda susup uyuyo :/ uyumamasını kabul edemem çok yorucu tüm gün 🫠