bkseda Kızlar bebisleriniz kac kilo boy da özellikle kız bebisler ek gida nasıl gidiyor :) bizim ek gida güzel ilerliyor çok şükür sebzeler biraz zorlasada pes etmiyoruz kilomuz 7600 doktor gayet iyi dedi 2800 37 haftalik doğan Bi bebek icin sizlerde nasil birde bizce ilk kelimesini söyledi babubu diye söyleniyordu bende ba ba dedim aynısını dedi eşime göre baba dedi tabi babildamadi 😀😀
aysebb bkseda 7 ay 7 günlüğüz. 3200 doğmuştu şuan 7300, boyuda 68 cm idi en son. Dedede ve mamama diyor bizimkide 🧿