nevermore baroayse şöyle söyleyim devlete ait kreş yok anaokulu diye geçiyor(3yaş üzeri) kreş 0+ diye geçiyor özellerin birçoğu kreş. Saatleri de normalde toplam 5 saat okula göre başlangıç saati değişiyor 7.30-12.30/. 9-14.00/. 10-15.00 gibi saatler olabiliyor. Okulda kulüp varsa 8.30-13.30 üzerine kulüp de eklenince 4 e kadar falan uzayabiliyor(kulüp ücretini veli karşılar.)
endoplazmikretikulumiste baroayse saatlerini bilmiyorum ama normal okul gibi tatilleri var onu biliyorum haftasonu resmî dini bayramlar haliyle ve de ya tatili filan var çalışan anneler için pek uygun değil yani özellerde milli eğitime bağlı olmayanlarda ara tatil yada yaz tatili olmuyor ctesi pazar tatil oluyor sadece
Seden Merhaba, bizim kres yari devlet, sabah 8.00-17.00 cocuk kulübü tum gün yani, sabahcilar 9-12.30 öğlenciler 13.00-17.00 arasi gidiyolar
Seden Seden sabahcilara kahvalti, oglencilere ogle yemegi, tum gune kahvalti-ogle yemegi-ikindi kahvaltisi mevcut
baroayse endoplazmikretikulumiste çalışan anne olmak eziyet valla, 08.30-18.30 arası çalışıyorum, bulunduğum ilçede bı tane özel kreş var 8-5 arası oraya versem 5 ten sonra çocuğa kim bakacak,devlete versem yarım gün oluyor galiba o zaman da yarım gün kreş yarım gün bakıcı bakması gerekiyor