Kızlar size bi sorum var Allah nasip ederse yakın zamanda bi para gelicek arabamız yok önce araba alacağız kalanınıda eşime dedm ev alalım çocuğumuz var bulunsun dedim eşim ailesi ailem falan da işte faize yatırın ayda 80 bin geliriniz olur diyorlar hepimiz günahkarız ama faiz büyük günahlardan çokk zorda kaldığımız zaman kredi çektik ödedik tabiki başka çaremiz yoktu bu zamanda ama şimdi kendi istediğimizle helal para üzernden haram yemek olur mu ayda 80 bin gibi bi para herkesi cezbediyor ama ben bizim hayrımıza olmamasından korkuyorum o parayı yersek işlerimizin yolundan çıkmasından korkuyorum gibi gibi o yüzden ev alalım kiraya verelim ne gelirse olsun diyorum yada o faize yatsa bile o paranın sadakasını falan versek oluyor mu hiç bir bilgim yok siz olsanız napardınız bi fikir verin bacınıza😌