Kalbim_21 mustela kullanıyorum ben 4 senedir her yaz aile boyu hem de neredeyse her gün büyük boyunu alıyorum yetiyor bize mustelanın içeriği temiz değil dediler ama mühendisoğlu diye bir sayfa var ya o incelemiş sanırım siz de araştırırsınız yapısı su gibi falan yazmış biri de ben de tam tersi öyle olmasını seviyorum kolayca sürülüyor koruması da iyi çünkü biz ailece çok beyazız