Kızlar oglum 14 aylik ayda bir dis cikariyor vs her seferinde atesleniyor. Acile gidiyoruz antibiyotik veriyorlar 3 gun atesli kullaniyoruz sonra duzeliyor. En son 15 gun once oksuruk ates vardi bogazlari enfeksiyonlanmisti ve dis cikariyodu. Simdi gene 2 tane cikariyor ve sadece ateş var. Goturcem gene antibiyotik verip gönderecek biliyorum ama kullanmakta istemiyorum. Suan sadece atesleniyor diştenmi eminde olamiyorum 🤦♀️🤦♀️