yeniann bizim de yenidoğanken çapak sorunumuz vardı en son netira düye bi damla önerdi doktorumuz onunla tamamen kurtulduk diyebilirim, öncesinde antibiyotikli damla olarak tobrased de kullandık ama geçirse de sonrasında tekrarlayınca bunu kullanın dedi doktorumuz çapak oldukça tekrarlayabilirsiniz dedi(bir ay içinde kullanılmalı zaten acıldıktan sonra) o sıralar cok sık çapaklanıyordu sulanıyordu zaten iki kere daha oldu kullandık ve geçti tamamen çok şükür
Fizyolojik su işe yaramayabilir, göze toz toprak yabancı cisim kaçma vb durumlarda etkilidir o, geçmediyse enfeksiyon düşünülür antibiyotikli damla kullanılmalıdır. göz şakaya gelmez siz doktorunuza danışarak yol alın bizde anne sütü falan bile etki etmemişti mesela artırmıştı çapağı