Kızlar bebeğinize kaynatılmış musluk suyu mu içiriyorsunuz yoksa bizim içtiğimiz market sularından mı içiriyorsunuz? Genelde doktorlar kaynatılmış ılıtılmış su içirin diyorlar ama bizim buranın suyu aşırı kireçli. Açıkçası tedirgin oluyorum. Hazır su versem bir zararı var mı acaba? Hangisini önerirsiniz?