Lolik canimoglum_01 5 üstü gebelik demek ama çok sınır bir değer bir kaç gün sonra tekrar kan verin artış varsa hamilesinizdir
ceriio canimoglum_01 verdiğiniz laboratuvar referans değerine bağlı bazıları 5 üstünü sayıyor bazısı 10 üstü o yüzden ona bakarak söylenebilir eğer 5 üstü ise çok sınırda bir değer tekrar kan verilmeli 10 üstünü sayiyorsa negatif
seninbenimlederdinne_ canimoglum_01 İlk kızımı 8 değer ile öğrenmiştim. Yalancı gebelik olabilir demişlerdi. İki günde bir kan vermiştim. Olabilir yani.