Ardenaden benim bebeğime de doktorumuz 4 buçuk ayda ek gıdaya baslayabilirsin peynir yoğurt verebilirsin demişti ama alerjisi olunca biz mamaya başladık. Keşke baslamasaydik diyorum hiç inanın ilk zamanlar içmek istemediği mamayı zamanla tok olsa bile içmeden uyumuyor. Doktorunuza danışıp mama yerine ek gıdaya başlayın. Benim kızım altı aylık olunca biz üniversite hastanesinde alerji testi yaptırdık alerjisi çıkmadı ve doktorumuz bu mamaları mümkün olduğunca kullanmayın dedi ve kullanan biri olarak çocuğumun gelişimini yavaşlattı gibi hissediyorum