Birdunyabircennetannesi mirayyldrm19 3 yaş sendromu diyorum ve 3 yaş sendromu yaşayanlar beni anlıyor huni az kalıyor😅 2 yaş fragmanmış
Lolik Birdunyabircennetannesi ayyyyyyyy herkes bunu söylüyorr imdaaaaaağt ben daha 2 yaşa hazır değilim ağağağağağaağğa help Allahım help
mirayyldrm19 Lolik tuvalet eğitimine ne zaman baslamayi dusunuyorsunuz ben bu kışa doğru basliyayim diyorum erken mi bilemedim
Birdunyabircennetannesi mirayyldrm19 2 bitiyor evet ama asıl sendrom başlıyor😅 Sonra 4 5 6 böyle böyle gidecek sanırım biteceğini sanmıyorum artık ben😅
Lolik mirayyldrm19 ben yazın daha rahat olur diye düşünüyorum ama bu yaz için erken bence daha 2 yaşı bile doldurmadı 🤷🏻♀️ önümüzdeki baharda yavaştan başlarım herhalde 2.5 yaşı geçerken 3 olmadan hallederim inşallah
mirayyldrm19 Birdunyabircennetannesi 5 yaş altın yas diyorlar hadi bakalim 5′e ne kaldı şunun şurasında 😂
Lolik mirayyldrm19 aynen bana mantıklı gelen o , bilsin diye bir kaç kez banyo yaptırmadan tuvalete oturttum çişimizi buraya yapalım mı falan dedim ama asla istemedi korktu
Mom_dery Gün itibariyle 21. Aya girdik şimdiye kadar ufak ufak hissettiriyordu zaten ama 2 gündür çok fenayım sinir krizleriiiii çığlıklaaar yardım çığlıklarııııııı aağğğağağğa