İki kızım var biri 2.5 yaşında diğeri 50 günlük. İkisine de aynı elbisenin farklı bedenlerini akıp bayramda giydirmek istiyorum ama modele elbiseye karar veremedim. Resimli paylaşımlar yapabilir misiniz beğendiğiniz aldığınız elbiseleri. Büyüğü 3-4 yaş hatta bazen 4-5 yaş giyiyor küçüğü de 6 aylık kıyafetler oluyor