Bebeğim 10 günlük.Enfeksiyon nedeniyle suan kuvözde. 2 gün önce damardan kan alınmıştı. TSH 37 çıkmıştı. İki gün sonra tekrardan alıcaz dediler. Genelde yenidoğan bebeklerde oluyor. T4 normal çıkmış dedi. 2. Kan sonucunu beklerken sağlık ocağından hemşire aradı 2. Topuk kanında TSH 9,82 gelmiş dedi. 3. Topuk konu alınsın dedi. Başına gelen varmi içim içimi yiyor.