Merhaba hanımlar oğlum bana ve babasına çok düşkün bizden başka kimseye gitmiyor dedesi gezdirmek için götürmek istiyor ağlıyor illa yanında bende olucam 2 yaşında bu arada hiç ayrılmadık yani öyle kayinvalideme falan koymam 1 veya 2 keredir o yüzdende çok düşkün bilmiyorum nasıl bu durumun üstesinden gelicem