Ee011 hiç saç çıkmıyor mu orada? Ben çocuk doktoruna götürdüm saçkıran olmaz bebeklerde dedi egzama dedi pullanmasına da cildiyeye götür dedi. Bugün götürdüm cildiyeye ama saçkıran dedi pullanmasına da stopaj egzama dedi özel bi ilaç yaptıttırdı bide 2 tane saç losyonu verdi