Merhaba kızlar bebeğim 6ay 10günük 5 aylıkken tadımlara başladım şuna kahvaltı veriyorum çorbalar veriyorum ama şu 1 haftadır oğlum kabız ne yaptıysam geçmiyor zeytin yağı kayısı suyu ne yaptıysam düzlemdi artık dün çok az lavman yaptım ona rağmen çok az çıkartı dışkısı çok kuru napmam lazım başına gelen varmı?😔