evasmom Merhabalar alerji için kan vermiştik kızım 4 aylık ige değeri 19 çıkmış bu alerjisi var demek mi oluyor?
Deletedmom_123 evasmom değeri düşük 200 üstü alerji kabul ediliyor bizim 75 çıktı doktoru 200 üstünü dikkate alıyoruz dedi
gunesinannesi_1 Deletedmom_123 merhabalar bizimde süt iq 8 çıkmış doktor haftaya gelecek elimde mama az kaldı laktozsuz alıyoruz demi riske atmayayım hiç