Selam arkadaşlar normalde bu tarz post açanlara hep kızardım ama insan başına gelince çaresiz kalıyormuş bunu anladım. Ben izmirde yaşıyorum, kuzenim kayseride. İzne geldiğimizde eşiyle huzursuz olduğunu eskiden hiç böyle olmadıklarını eşinin normal davranmadığından bahsetmişti. Gitgide artarak bu davranışı şiddetle devam etmiş. Neyse bir önceki gelmemizde Antalya da bir hoca bulduğunu ona gideceğini söyledi, beraber gittik hoca 5 kuruş para istemedi kapısında tılsım şeklinde büyü olduğunu söyledi bir sürü dua vs yazdı hem eşi hem kendisi hemde çocukları için. Eğer tılsımı bulursanız akarsu nehir vb. bir yere atın dedi. Neyse eve döndük adamları evden yolladık aramaya koyulduk kapısının önünü ordaki ayakkabılığı erzak dolabını vs alt üst ettik ve bir ağaç parçası bulduk ne ağacı olduğunu bilmiyoruz. Üzeri yağlıydı bilmediğimiz bir dilde değişik harfler ve kuzenimin eşinin baş harfi yazıyordu. Parçanın tam ortası da sanki oyuk bir şekilde yakılmıştı ve çok kötü kokuyordu, hem çok korktuk hem çok şaşırdık ve imha ettik. Bir süre düzeldiler ve eskisi gibi oldular aradan aylar geçti şimdi tekrarlanarak artmış eşinin davranışları bizim gittiğimiz hoca da vefat etmiş Allah rahmet eylesin. Ben izmirdeyim kendi Kayseri’de. Derdine derman arıyor ama piyasada dolandırıcı pislik o kadar çok insan varki. Kayseri de olan bilen duyan insanların derdine derman olacak kimse var mı? Uzun oldu okuyanlara şimdiden teşekkür ederim