Kizlar bebeğim 39gunluk ve burnu aşırı dolu aspiratorle temizliyorum ama yine oluyo birde öksürük ve hapşırık var üst üste iki gündür ablası ve bende gripiz büyük ihtimal ablasindan bulaştı ben çok dikkat ettim ama oldu ne yapabilirim sadece calpol verdi sağlık ocağı