Esilaninannesi_ Kizim 3 gun sonra 6 aylik olacak sma optipro kullaniyoruz 2 numarasina gececegiz kullananlar nasil memnun kaldiniz mi bebeginiz sevdi mi sizce aptamil mi iyi sma mi
Esilaninannesi_ edadorukkoc bizde 2.ayindan bu yana sma kullaniyoruz cok memnunuz acaba 2 numarayi begenir mi yoksa aptamilin 2 numarasi daha mi iyi bilemedim korkuyorum 2 noya gecmeye
Esilaninannesi_ edadorukkoc insallah ben sma dan cok memnunum zaten hic degsitiresim yok sevmezse diye dusundum umarim sever
aink Aptamilin tek kullanımlık olanları deneyin Severse alırsınız Migrosta hazır şekilde şişede satılıyor