oeztuerk Vurma huyu yok ama söz dinlememe, hırçınlık, sokakta hatta beni tanımıyor gibi. Sürekli kaçar, koşar asla dinlemez. Bir kaç aydır böyle, 3,5 yaşında. Ben doğru olmayan davranış sergilediğinde alıp hemen eve getiriyorum, evdeysek oyun oynamayı bırakıyorum. Sert ve net bir tonda yaptığının yanlış olduğunu kısa cümlelerle anlatıyorum.