Ciqdem Kızım 2 ayını bitirdi 3 e girdi kanguru kullansam mı bilemedim devlet hastanesinde bi doktora sormuştum ne zaman kullanmalıyım diye bana 6 aydan sonra demişti şok geçirdim tabi sizce ne zaman kullanılmalı??
erdemmelif Ciqdem Ben sling kullaniyorum ve cok rahatim bebegim 3 aylik icine girince hemen uykuya geciyor
Ozgezafer Ciqdem 6 ayda hem bebek ağırlaşır hemde onu alıştırması zor olur cnm ya benim kız 1 hafta sonra 4 aylık olcak 10 gündür kullanıyoruz çokta sevdi kuzum
arttenda Bebeğim 2 aylık iri bir bebek. 40gunlukten itibaren yenidoğan aparatı ile kullandım. Yenidoğan aparatı çok kalın olduğu için şimdi altına yastığını koyup (aparatın icindeki yastik) öyle kullanıyorum kanguruyu. Yine de çok uzun süre içinde tutmamaya çalışıyorum.
PelKad Bende solomom almayı düşünüyorum 2 aylık bebeğim var ama yenidoğan aparatı alsam mı almasam mı çok kararsızım.