NilDenizim Zmc27 bir buçuk sene Adanada yaşadım en kötü yeri yüreğir malesef uyusturucu hırsızlık vs var. Gürselpasada oturdum çok güzel seyhan dan ev tutarsanız çok iyi olur
Tosbaninannesi Sinemkaan25102022 bilmiyorum adanayı dediğim gibi eşime sordum onun dediklerini yazdım adanayı bu yüzden sevmiyorum zaten
Zmc27 Sinemkaan25102022 peki eşimin görev yeri yüregir olsa .ben seyhandan ev tutsak çok uzak olur mu