Betyyyy1 ben sahil kenarında yaptım bu sene pastayıda kendim yaptım çiçeklerde orda çimlerden toplayıp sardım bir tek uçan balon satın aldım çekirdek ailecek mütevazi bir kutlama oldu esmeseydi daha güzel olacaktı çünkü pasta kum oldu onuda söylim ama park ve çimlerdede mesire alanlarındada güzel olur fotoğrf paylaşayım