Gerçekten çok yoruldum artık psikolojim kaldırmıyor ağlama sesini. 4 ay 6 günlük oldu oğlum ve 4 aydır sürekli ağlıyor. Uykusu çok çok çok zor bir bebek gün içinde asla uyumuyor. Her şeyi reddediyor, uyumayı, oynamayı, memeyi, mamayı. Delirmek üzereyim. Her sabah güne başlarken, ki en geç 5 dedi mi uyanıyor ve güne başlıyor, kendi kendime hep pozitif telkinler veriyorum olumlamalar yapıyorum. Bebek o bana ihtiyacı var elbette derdini ağlayarak ifade edecek diye kendime sürekli hatırlatıyorum ama yok. Bir süre sonra katlanılmaz oluyor ağlaması. Doktora götürdüm tüm muayenelerini tahlillerini yaptırdım hiçbir sağlık sorunu yok. Sürekli kucakta ve dışa dönük gezeyim istiyor ama bir süre dayanabiliyorum. Kendi çocuğumdan soğudum artık. Çok zorlanıyorum çokkk 😔