fisnereceli beyazzkuguu bizde devlete gidiyoruz kakasını göstermiştim normal demişti, 3-4 tane resim gösterdim cıvık ve böyle salyalı gibiydi sorun yok dedi. Beyaz ve kanlı olursa sıkıntı demişti bana. Bazen bende anlayamıyorum gerçekten dün mesela 2 kere su gibi kaka yaptı ishaldi şimdi de kabız 😄 vallahi artık kaka takip eder olduk
beyazzkuguu fisnereceli evet ya bizde de su gibi yapıyor özellikle altını açınca bir anda üzerime sıçrattı ortalık mahvoldu 😂 kanlı değil ama bazen mukuslu oluyor sizin şu an sonuç ne alerji teşhisi konuldu mu
fisnereceli beyazzkuguu dün acile gittik pazartesi doktorunuza gidin dediler 🤷🏻♀️ kabız oldu şimdi de 😄 vallahi insan ne yapacağını şaşırıyor. Pazartesi gideceğiz doktorumuza bakalım inşallah alerji testi yaparlar. Ben şu an süt ve süt ürünleri tüketmemeye çalışıyorum yani anlamak için ama tüketsem de ishal oldu tüketmesemde. Şimdilik bol bol emziriyorum hava sıcak ve su kaybetmesin diye. Ay geçen gün bende öyle altını açınca üstüme fışkırttı 😄 çok komikti ya ilk kez başıma geldi. Dedim sen daha 55 günlüksün bu nasıl kaka yapmak. Bizimki genelde hep çiş yapıyor altını açınca 😄
gncglozclk TeomaninAnnesi bizde de kuruluk vardı ama doktor sampuan degıstır bioderma basla dedı yaptı gectı sampuandanmıs onu anlamadım siveno aldım kakaya cok takılmayın duzelir kan yoksa
fisnereceli ikiminik16 tahin, helva, kuru incir, hurma, kuru dut, kimyon rezene anason çayı. Bunların kestiğim gün mukus bitti ve bir daha olmadı çok şükür. 15 gün oldu.
beyazzkuguu ikiminik16 bizde çıkmadı ben sadece burdan okudukça acaba mı dedim üzerine çekiyordum her belirtiyi ona yoruyordum yüzünde çıkanlar bebek alerjisiymiş kakasında da afedersiniz bildiğin balgam gibi ekstradan gibi mukus olması gerekiyormuş doktorumuz dedi
fisnereceli Aysenur122 kan yoktu çok şükür bizde, inek sütüne çok az oranda alerji çıktı kanda ama doktor sıkıntı değil dedi bu değer ama yine de diyemiyorum. Tahin ve helvayı kestim ben mukus hiç kalmadı. Çok fazla tüketiyordum.
fisnereceli ikiminik16 tahin ve helvayı ciddi anlamda çok tüketiyordum ben. Doktor kesmemi söyledi. Ondan sonra düzeldi şükür.
beyazzkuguu ikiminik16 bende tam o günlerde şüphelendim alerjiyi burda okumasam ne olduğunu bile bilmezdim burdan okudum acaba mı diye düşündüm yani hep kızımın sivilcesinden kakasından bir şeyler çıkarmaya çalıştım kendi kafama göre süt ürünleri bıraktım ettim ama yokmuş şükür doktor en büyük belirtisi kaka da kan dedi o var sıkıntı var dedi
ikiminik16 fisnereceli ya insallaj sadwcw obtarz urunlerdendir bizimde çok korkuyorum benim ilk ogkum da alerjimti 8 yasunda yeni geçti alerji deyince tüylerim diken diken oluyor oğlumun nefesi gidiyordu ömrümden ömür gitti büyütürken şimdi tekrar olması çok korkutuyor birde diyet var hanileligimde şekerim vardı 7 ay diyetle geçti zaten evlat için herseye değer ama çok yorucuydu