Kızlar bebeğim 7 aylık oldu gün geçtikçe gece uykuları iyice kötü oluyor çıldırcam . Bebeğim desteksiz emzikle uyuyan bir bebek sadece ama geceleri sürekli emmek istiyor emzik kabul etmiyor sürekli yırtınıyor asla susmuyor sabaha kadar gözleri kapalı oluyor ama sürekli yırtınıyor yaaa. Bu aylarda kaç kere emziriyorsunuz ? Şunu yaptım da düzeldi diyeniniz var mı? Gece emmesini bıraktırınca mesela uykuları düzeliyor mu? Napıcağımı sapıttım artık