kubra00k DSÖ ilk 1 yıl kullanmayın diyor, bazı otoriteler 9. Aydan sonra yapacağınız şeylere katabilşrsiniz diyor. Ben genelde 9-10. Aydan sonra katıyorum çorbalarına yada muhallebilerine az miktarda. O kararı siz verirsiniz☺️ Ben hurmayı haşlayıp püreliyorum, evde hurma püresi varsa o da olur. Pirinci suda haşlıyorum ama böyle iyice nişastasını salacak bir haşladım kapatayım değil. 1 çay bardağına 1 yemek kaşığı gibi pirinç. Pişince içine hurma püresi katıyorum. Ocaktan alıp kaseye döküyorum. İyice ılıyınca içine 2-3 ölçek mama atıyorum. Bu arada o hipp in içeriğine baktım bayağı bizim evde yaptığımız sütlaç gibi yanlış görmediysem.