Minigim38 Kızlar bebeğim 19 aylik internetten alışveriş yapacağım 10 kilo 82 cm kalıpları nasıl ona göre alayım. 12-18 mi yoksa 18-24 mü alsam
Zelisblt Minigim38 ben mağazadan alıyorum genelde tam kalıp oluyor kalıpları ,modele göre de bazen hafif bol durabiliyor
Minigim38 Zelisblt zeyneperll Elbise alacağım çok uzun olmasın istiyorum hangi bedeni alsam sizce 12-18 mi 18-24 mü.lcw de 12-18 alıyorum
Storymoon Minigim38 tam yaşını da alabilirsin bende 12.24 aylık takımları hala oluyor simdi daha tam oluyor hatta
cemilolabilirmi Bana normal kalıp geldi. Kızım da normal gelişim gösteren bir çocuk ne zayıf ne kilolu. 18-24 alırdım ben olsam