Bende öyleyim. Kimsenin gereksiz yere sesini duymak istemiyorum
Kem küm uzun uzun bir şey anlatmalarına tahammül edemem. Telefon haberleşme aracıdır bana göre, 2 saat telefonda muhabbet edenleri de işsiz bulurum. Bazıları var akşama kadar dır dır dır telefonda. Çok muhabbet etmek istiyorsan mesaj at mesajlaş yani.