sifirekran_bolkitap inanır mısınız ben diken üstünde duruyorum 😒 benim oğlum 17 Aylık ve sarilmaktan işte elinden bişey çekilip alınmasından hoşlanmıyor, ve arkadaşlarımıza gittiğimizde ben oturamiyorum çok mahcup oluyorum arkadaşlarım biliyor durumu, çocuklarda 2.5 yaşında anlıyorlar anlatıyorum sonra bsiey olmamis gibi oyun oynuyorlar oğlumla oğlumda onla ama sinirlendi mi kızdımi işte sarılma vs oldumu vurma oldu mu oda kendini koruma güdüsü ile vuruyormu napıyor bilmiyorum, evde şiddet deseniz yok el şakası deseniz yok yüksek sesle konuşma yok TV tablet telefon yok nasıl nerden öğrendi anlamıyorum, hatta geçen oğlum çarşıda 4 / 5 yaşında kız çocuğu ile kosuyorlardi bu kız sarılmak istedi ona oğlum istemedi sonra kız oglumA vurdu otomatikmen oğlumda vurdu, babannesi yanındaydı oğlumun, bende oturuyordum bankta yanımda annesi babası başka bir adam var kadın şöyle yaptı ay ay gözüne vuracak hâlbuki göz teması yokdu o sıra dedim, vurmaz çünkü babannesi tutuyor onu biliyor huyunu dedim hemen çocuğun babası kavga mı var diye çıkıştı şok oldum yani madem öyle düşünüyorsun çocuğunun yanında dur salma bizim babannesi yanında olmasa ben yanında duruyorum salmiyorum ki şöyle bişey var hadi öyle oldu senin yaklaşımın ne alaka yani bende bu sefer he kavga var 17 aylık çocuk zaten kavgadan anlar ya siz yetişkinler gibi kavga var dedim söylendim yanıma geldiler kızda geldi halen çocuğa sarılmak istiyor anlatıyorum böyle böyle işte yaparsan oğlum sevmiyor sana vurabilir yapma ablacım anneside yanımda halen sarılmaya çalışıyor dedim bak vurur baban sanar ki kavga var , kayinvalidemde yanımızda dedim babası böyle böyle dedi şaka gibiler dedim kadında ses yok, iyi günler dedim cevap bile vermedi yani şuan burda akran zorbalık mi var yoksa ebeveyn zorbalıgimi çözemedim ve bu durum mesela beni. çok üzüyor sonum pedagog olacak gibi yani napcam bilmiyorum bizede yapsa biz tepki vermiyoryz yada göz hizasında anlatıyoruz, işte yapma etme yada aklını dağıtıyoruz ama nebilim başaramadım1 aya yakındır var bu huy kötü bir annsmiyim diye sorgulamaya başladım artık.