ecebirce220622 Haftasonu seyahat yaptım girdiğim lavobolardan olacak idrar yolu enfeksiyonu oldum kaşıntı ve yanma oluyor evde bunun için ne yapabilirim
Dogacelik ecebirce220622 yanma idrar yolun enf olunca normal de kaşıntı vajinal mantarda oluyor genelde. Bol su içmek lazım iyot damlatıp içebilirsiniz. Bölgeyi iyotlu suyla yıkayabilirsiniz. Vajinal mantarsa fitil gerekir.
Ecekus_mom ecebirce220622 bende de idrar yolu enfeksiyonu var, bol bol su içip atmaya çalışıyorum. Dut kurusu kaynatabilirsiniz. Bir de nioli yağı varmış onu deneyeceğim