Selimselim Bebeğim 2 yaşında, güneşte çok çabuk kararıyor daha mayıs ayından çok esmerleşti. Bebeği benim gibi olanlar güneş koruyucu olarak ne kullanıyorsunuz acaba
sezer2022 Selimselim Nivea kullanıyorum ama eşimde beyaz tenli ve şimdiden kapkara olduğu için, babaya çekmiş diyorum 🤣
Selimselim sezer2022 Ben de Nivea spreyli beyaz şişe kullanıyorum ama sanki hiç korumuyor hemen akıyor mu ne oluyor anlamıyorum ama memnun kalmadım
Ozgee59 Selimselim çok esmer değil beyaz tenli de sayılmaz. Güneş kremi çok önemli hem temiz içerikli olmasına dikkat ediyorum. İncia nın bebek için olanından kullanıyorum bu arada. Mart ayında daha ellerinin üstü karardı o zamanlar sürmüyordum 😂
Saresi Selimselim kızım inanılmaz hızlı etkileniyor güneşten eşim de öyle tamamen babasına çekmiş bu konuda. Beyaz tenli değil buğday hep incia kullandım 3 yıldır ama biraz zor sürüldüğü için stick formda yüzü için istiyorum burada bekleyeyim ben de