babybee
İlk gün eşimin ailesine gideriz kahvaltı yapılır et işleri halleder erkekler.
Sonra tüm gün doğrama, kasap işleri olur diye tahmin ediyorum.
2.gün bayram ziyaretleri başlar.
Severim bayramları. Benim ailem burda değil. Gitsek de annem babam ayrı. Akraba yok.
Annem çalışıyor.
Bayram gibi geçmiyor. Ama eşimin ailesinde coşkulu geçiyor o sebeple seviyorum ☺