55 günlük bebeğim var, tekrar çocuk yapmayı düşünmüyorum. Ancak 3 5 sene sonra fikrim değişir mi bilmiyorum. Doktor spiral taktırmamı önerdi (7 bin) Eşimde gereksiz buluyor. Gerekirse 2 tane prezervatif takarım diyor.
Sizce ne yapmalıyım kafam çok karıştı ?