Nurumm12
3 yaşında şuan her şeyi anlatıyor uzun uzun
Ben bebeklikten beri sürekli konuştum 1 yaşından sonra bir şeyler anlatmaya çalışıyordu cevap verdim eeee sonra ne oldu gibi anlamasam da konuşturdum sürekli
Özellikle babası sürekli konuştu o çok önemliymiş
Yaptığım hatayı söyleyeyim
De kelimesini kullanmak
Anne de baba de gibi
Geri tepti inatlaştı anne de dedikçe baba dedi
Kesinlikle de kelimesini kullanmayın
Anne diyin bırakın
Hafızasına şuan yer ediniyor tüm kelimeler hatta konuşmaya başlayınca bunu nerden duydu dediğimiz çok oldu
Sürekli kitaplar okuduk uzun uzun yazılardan sıkıyorlar kitabı açtık görsellerle kısa hikaye uydurdum
Resimli kitaplar aldım sürekli söyledim ne olduklarını
Ekran varsa tamamen kesin konuşana kadar
Kaç yaşında bu arada?