Ramazan bayramından sonra başladık wc eğitimine yaklaşık 1-1,5 ay oluyor. İşte artık bez kavramı tamamen çıkınca hayatımızdan bu midem bulanıyor meselesi başladı. Henüz çözemediğimiz sorun kaka gelince yapması. Kakayı son dk ya kadar tutuyor daha doğrusu tutamayacağı zamana kadar bekletiyor 4 günede çıkabiliyor 2 günde de yapabiliyor. Ama asıl mesele “midem bulanıyor” yemek yerken, sabah uyanınca ya da belirsiz bir an özellikle kaka yapmaya yakın zamanlarda midem bulanıyor diye geziyor ancak kusma yok. Acaba karnı mı sancılanıyor yoksa başka birşeyi bulantıyla mı bağdaştırıyor anlamadım. Yaşayan varsa yazarsa sevinirim.