Momyyyyy oğlum iki aylıkken taktırmıştım. Bakırlı olandan. Kontrollerini aksatmazsan sıkıntı olmaz. Bi kaç gün regl sancısı gibi acı hissedebilirsin, kanaman olur sonra geçiyo zaten rutinine dönüyorsun. Bi de adet dönemi kanamaların artıyo sadece ben başka ekstra bi şey yaşamadım