3 yaşındaki kızım 1 ay önce tuvalet eğitimini tamamladık 1 hafta gibi bir süreçte alıştı geceleri ufak kaçırmalar olabiliyordu ve normal bakıyordum. Ama 3 gündür bile isteye sürekli altına yapıyor asla tuvaletine gitmiyor. Sebebini sorduğumda (kendisini ifade edebilen bir çocuk) yanlışlıkla oldu diyor güzelce anlattım ödüller verdim konuştum çizgifilm saatini iptal ettim ceza da verdim ama ne yaptıysam olmuyor. Allah rızası için bana bir akıl verin bu durumu yaşayan var mı ben ne yapacağım