Herkese merhaba. 6 ay 5 günlük oğlum var. Doktor tavsiyesi ile 2 hafta önce tadımlara havuç ile başladık. Yutmak istemedi. Kabak, yoğurt, elma derken tükürmeyi öğrendi. Hiçbirini yutmadı. Armut vereyim dedim. Onu da sevmedi. Ağlıyor, ağzını sımsıkı kapatıyor. Hiç tadım yaptıramıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim.