Bebeğim 26 günlük. Kızlar merhaba anne karnında bebeğim akşam 8 den itibaren uyanır 10 gibi tekrar uyurdu kıpırdamalarından hissederdim son 1-2 hafta hep böyleydi. Dünyaya geldikten sonra da gündüz ve geceleri beslenme harici çoğunlukla uyuyor, akşam 8 de sürekli bir emme ihtiyacı hissediyor, memede emerken birden kendisi bırakıp ağlıyor, sonra tekrar tutturuyorum. Tüm gün uyuyup akşam uykuya dalamadığı için mi böyle yapıyor yoksa gaz sancısı mı var anlamıyorum. Kolik bebek nasıl oluyor ne yapmam lazım anlatır mısınız yaşayan var mı