Merhabalar hanımlar. Bebeğim 11 hafta 2 günlük. Bir kaç gündür aşırı huysuz uykuya geçmekte direniyor. Uykusunda ağlıyor, uyanıyor. Kucağıma alıyorum sakinlesip dalıyor. Gece saat başı uyandı neredeyse. Gazdan olduğunu düşünüp masaj yapıyorum, karnını ayağını ısıtıyorum ama değişmiyor, burnunu temizliyorum, altını alıyorum, olmuyor. Atak haftasında mıyız acaba yoksa bebeğim hasta mı?