Merhaba, bebeğim sünnet olalı 20 gün oldu. İlk bir hafta karton bardak kullandık bir haftadan sonra doktorumuz çıkarabileceğimizi söyledi. Çıkardıktan sonra pipisi beze yapıştı ve kanadı. Şimdi sürekli kantoronla yağlıyorum ama o yara hiç iyileşmiyor ve sürekli kanıyor ne önerirsiniz