Yavrusuu Kızlar belim cok agriyordu belimde kırık varmış belim kaymış sol sinire o yüzden platin takilmasi lazım ama devlet Hastanesi’nde 1 buçuk sene sürüyormuş ameliyat sirasi gelmesi. özelde fiyat ne kadardir yada bu ameliyatı olan var mı
Kelebekakkor99 Yavrusuu annem oldu platinlerden asla memnun değil ve eskisinden daha beter hale geldi platin asla attirma beline
Aselnova Yavrusuu hangi şehirde yaşıyorsun benim ablam özelde iki ameliyat oldu sakat kalacaktı nrdeyse devlette bir doktora platin takıldı şuan çok iyi imkanın varsa doktor arastir önerebilirim istersen
Yavrusuu Kelebekakkor99 ama kırık var nasıl olacak bilmiyorum 2. Çocuğu düşünüyordum bu halde o da olamıyor kırıkla nasıl yasayacgim
Ogulluana Yavrusuu evet üç aya yakın zaman geçti ilk haftalar çok zordu çok ağrısı vardı ama şimdi iyi. Bel fıtığı vardı o yüzden platin takıldı
Yavrusuu Aselnova hangi doktor acaba hangi hastane ben de devlette olma yanayım da işte sıra gelmesi çok uzun sürüyor neden platin takıldı ablaniza
Aselnova Yavrusuu biz kayserideyiz burda sehir hastanesinde takıldı Caner sarılar adinda profesör taktı oyle aşırı bir yoğunluk yok beyin cerrahide bu arada bu doktor gerek duymadgi idare edebilecek kimseyi ameliyat etmiyor imkanın varsa muayene olmaya gel . Benim belimde skolyoz oldu doğumdan snra şuan hiçbir şekilde birsey önermiyor başka doktorlar hemen ameliyat demişlerdi mesela