Ben 8 saat suni sancı çekip birebir travma gibi yaşayıp an be an sonrasında acil olarak sezaryene alındım genel anestezi vermişler iğneyi bekleyemeyiz demiş doktorum o kadar ki kötüymüş benle kızımın durumu🥺 çünkü spinal yani belden uyuşturunca biraz beklememiz lazım demişler o yüzden direkt genel anestezi 😭😭 ay Allah’ım an be an aklımda… Dışarda beni bekleyen 5 buçuk yaşındaki kızım, benim feryat figan o yanıma kâr kalan sancılar, korku, en derinden ölüm hissi…. Of …