MinikPandam_ Miniki belirgin izi olanlar eleniyor maalesef. arkadaşımın kolunda da sedef izi vardı polis olamamıştı
endoplazmikretikulumiste Miniki iz yüzde olmamalı uzuv kaybı yoksa sorun olacağını sanmam polis arkadaşlar varsa burada görürler umarım