425307 kilosu gayet iyi benim kızımda 2600 doğdu 6.8 kgdı 6 aylık kontrolde bizde doktor kilosu gayet iyi dedi, yüzde 3 persentilde doğmuş yüzde 30 persentil olmuş, tek sıkıntı son 2 ayda doğru düzgün kg almaması. Mama artıralım dediler vs. Onları da çok çok az yiyor anne sütü alıyor. Ek gıdayı hemen emzirdikten sonra verin doyacak kadar yemiyorsa yada ekgıda verip hemen emzirin üstüne