Merhaba anneler
Doğduğundan beri gaz problemi ve kaka problemi vardı yani yapıyor ama aşırı zorlanıyodu 3 ay 5 günlük olduk yine yapıyo ama zar Zor yapıyo uykusunda asla yapamıyo buda benim canımın sıkıyo😣 uyuyosa gaz yada kaka uyandırıyo onu geceleride öyle kıvranıp duruyo normalde uykusında yapması gerekmiyo mu her türlü gaz ilacını denedik kimyon rezene içtim birazcık ona verdim ama tam olarak bi çözüm bulamadım benim gibi olan var mı cevaplarınızı bekliyorum 🙏🏻