Arkadaşlar bizzat görüştüm mesikal parktakilerle rapor vermiyoruz diyorlar ama el altından sektreterler ayarlıyor. Ve her bir sekreter anladığım kadarıyla kafasına göre fiyat veriyor çünkü hastane kasasına girmiyor para fatura falan kesilmiyor. iki ay önce arkadaşım 38 bine aldı hastanedekilerle görüştüğümde bana vermiyoruz dediler ısrarla vermediklerini söyledikleri için arkadaşıma 40bine verdiklerinl söyledim benim konuştuğum skreter diğer sekretere vermişsiniz diyerek ulaştı anladığım kadarıyla doktorların bilgisi yok yani doktorlar net aldıkları parayı biliyolar üstüne parayı koparan sekreterler. Ay sekreterlerin foyası ortaya çıktığı için alabilecekken alamıyorum. İhtiyacı olan tanıdık ayarlasın hastaneden 20 bine de alırsınjz