Kızlar yaklaşık 1 haftadır kanamam gelmiyodu nerdeyse bebeğim 1 ay 14 günlük. Dün kanamam tekrardan geldi ve ara ara karnımda ağrıyor. İlk regl mi olmuşumdur acaba. Hala 40 kanamasımı devam ediyordur. Nasıl anlıycam? Ara kanama olsaydı karın ağrım olmazdı diyorum. Birde dün kızımı kucağıma aldım ondanmı bişey oldu acaba diye korkmadım değil (18 kilo)